Bikram jóga kismamáknak

Áldott állapotban lenni a legnagyobb boldogság a Földön. Megváltozik a tested, a gondolkodásod, az egész életed. Mi segítünk benne, hogy alkalmazkodni tudj ehhez az új helyzethez, és ne kelljen feladnod a mozgást. Megtanítunk arra, hogyan Bikram jógázz a terhességed alatt, illetve egyéb, életviteli és sportolással kapcsolatos tanácsokat is adunk. A konzultációra - az igényekhez és a jelentkezők számához mérten - egyedül vagy kis csoportban kerül sor. Fontos, hogy várandósságodat mihamarabb jelezd a stúdió vezetőinek, Krisztinek és Lindának, hogy ők is fokozottan tudjanak figyelni rád!

Amennyiben kisbabát vársz, és szeretnél részt venni ingyenes tanácsadásunkon, kérlek, jelezd a recepción, és megkeresünk időpont egyeztetés céljából!

Van pár dolog, amit jó, ha előre tudsz:

  • Kismamaságod alatt csak akkor járhatsz, ha előtte már legalább 6 hónapig rendszeresen Bikram jógáztál!
  • A terhességed első 8 hetében nem szükséges változtatni a korábban megszokott mozgásformán.
  • Az orvosok a 8. és a 12. hét között nem javasolják az intenzív mozgást, vagy az olyan tevékenységet, amikor az alhasi nyomás nő. (Ilyenkor ágyazódik be a placenta és statisztikailag ilyenkor a legkritikusabb a terhesség.) Ebben az időszakban inkább pihenj otthon! Utána visszajöhetsz Bikram jógázni, de előtt konzultálj a stúdió vezetőkkel!
  • Mivel minden várandósság más és más, ezért figyelj a tested jelzéseire, és minden esetben konzultálj az orvosoddal!
  • Oktatóink szakképzettek és segítenek, amiben csak tudnak - ezért is elengedhetetlen, hogy tájékoztasd őket az állapotodról! -, de ne feledd, hogy az órán csak a saját felelősségedre vehetsz részt!

Nézd meg a Bikram jóga kismama verziójának képeit!>>

Kismama jóga a Bikram Jóga Studióban

^^

© BIKRAM JÓGA KÖZPONT 2008 - 2017